BLJUBL
Snaga: 6/10
IQ: 77
Karizma: Svaki magarac ima veću.
Oružje: Luk
Moći: Letenje
Dok nije zauzet čuvanjem Labirinta Bljubl peče kolače, uređuje živicu u labirintu, igra stolne igre (preferira one na sreću) i svira frulu. Bljubl mrzi muhe i orlove i kad mu drugi krivo izgovore ime te šale na njegov IQ. Bljubl je susretljiv i srdačan, a neprijatelje sređuje tako da ih izrešeta otrovnim strelicama iz zraka.
PIMRA
Snaga: 4/10
IQ: 120
Karizma: Ko Gregory Peck.
Oružje: Mač
Moći: Nema
Pimra je bivši kapetan velikog broda, voli skupljati lule i izrađivati predmete od drveta i naravno stolne igre (što zahtjevnije za dumanje). Pimra je glavni organizator obrane u labirintu. Mrzi rano buđenje iz dna duše i jedino što ga može smirit poslije preranog buđenja su kolačići od sljeza i kamilica.
MORZKA
Snaga: 9/10
IQ: 98
Karizma: kao pijun u šahu, možda zvuči otužno, ali pijun ima skriveni potencijal postati kraljica.
Oružje: Koplje
Moći: Vidi kroz predmete, može 18 sati biti bez zraka
Morzka može svoje koplje baciti do 200 m u daljinu, no u labirintu joj to ne koristi puno jer je sve puno zidova i šišanog grmlja. Poslije makljanja u labirintu s nepoželjnim gostima, opušta se uz čitanje knjiga i igranje stolnih igara. Dnevno spava oko pol sata pa je glavna na straži. Morzka zna svirati bongose i žonglirati s mačevima (s njih 4).
VUVO
Snaga: 5/10
IQ: 101
Karizma: Ovisno na koju je nogu ustao. Ako je ustao na lijevu onda je karizmatičan kao čaj od šipka ako pak na desnu onda kao Džingis Kan.
Oružje:Sjekira
Moći: Imun na otrove, vidi u mraku ko po danu, može sažvakati sve od kamenja do željeza
Vuvo je opsjednut brojanjem zlatnih novčića u svojoj škrinji kojih uvijek ima isti broj (209 371). Vuvo je prilično nervozan lik, a živce smiruje crtanjem, izradom origamija i igranjem stolnih igara, no kad mu ne ide u igri ima naviku zapalit ili nasjekirat igru. Ne gledajte njegovu škrinju jer mogla bi doletit sjekira!
Maskote se nalaze na iskaznicama kluba (na svakoj je samo jedan pa članovi biraju).
|